top of page

Een interview met.. Therealdutchcheapskate

Meet Chantal, een van Neerlands echte koopjesdieven! Geweldig dus dat Budgetboef een interview met haar mag houden! Lees hieronder het verhaal van Chantal en vergeet niet haar website en instagram even te volgen!

Zou je wat over jezelf kunnen vertellen?

Nou, ik ben dus Chantal, 23 jaar jong en sinds dit jaar getrouwd en in verwachting van ons eerste kindje.

Super spannend allemaal en eerlijk is eerlijk trouwen, een kindje samenwonen het kost allemaal nogal wat. Sinds jongs af aan ben ik al prijs-bewust, ik maak er een sport van producten voor de laagst mogelijke prijs te scoren.

In mijn vrienden kring en mij collega's vertel ik wel eens wat ik allemaal gescoord heb, dan wel bezuinigd. Veel mensen waren verbaasd om te horen hoeveel ik kan besparen en daardoor toch alle leuke dingen kan doen.

Vandaar het idee om de Realdutchcheapskate te beginnen, niet omdat ik er iets mee wil verdienen of dergelijke maar omdat ik graag met iedereen (die het wil lezen) mijn tips wil delen.

Wat doe je in het dagelijkse leven?

In het dagelijks leven heb ik een doorsnee kantoorbaan. Ik werk als Juridisch medewerker op een creditmanagement kantoor.

Hoe veel tijd steek je in het achterhalen van kortingen?

Heel veel tijd steek ik er niet in om heel eerlijk te zijn, maar misschien is dat meer voor mijn gevoel. De meeste acties kom ik gewoon tegen of daar meldt ik me voor aan.

Wat vind jij nou echt een goeie actie?

Ik kan mij nog eind vorig jaar herinneren dat er een actie was met gratis wasmiddel, je mocht kiezen uit 3 of 4 verschillende wasmiddelen, een wasverzachter en colour catchers. Dat was echt een TOP actie, alle bij elkaar was dat geloof ik wel ā‚¬ 45,00 aan wasmiddel. (waar ik nog steeds van doe wassen)

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

Ik richt mij nu vooral op het aanstaande moederschap en ik zie mijzelf over 5 jaar meer tijd als zelfstandig ondernemen/mommypreneur (maarja dat zijn dromen)

Hoe ben je bij het Testpanel gekomen? En wat moet je daar zoal voor testen?

Toen ik net begon met besparen kwam ik in contact met Hettestpanel.nl, echt super! een keer in de zoveel maanden wordt ik uitgenodigd voor een testpanel. Je meldt je aan op de website (tuurlijk moet je wat persoonlijke gegevens delen zoals je adres, geboortedatum en persoonlijke situatie) op basis hiervan wordt je geselecteerd voor de panels. Je ontvangt de producten gewoon thuis en hoeft achteraf vaak alleen maar een vragenlijst in te vullen. Super makkelijk! het wordt altijd op prijs gesteld als je foto's deelt op sociale media, maar dit is niet verplicht. (op mijn website staan nog meer testpanels waarvoor je je kunt aanmelden, naast Hetttestpanel.nl) Ik heb al eens voor CB12 getest, Unox soepen en nu voor Nivea Urban Skin Care.

Wil je meer weten over mijn hobby, bezoek dan eens de website: https://therealdutchcheapskate.jimdosite.com/

Heb je wel eens een fout gemaakt met een scoupy of kortingsactie?

Ik heb nog nooit een fout gemaakt met een cashback/kortingsactie. Altijd goed op de kleine lettertjes/voorwaarden letten.

Hoelang moet je nog šŸ˜?

Ik ben nu 31 weken zwanger en we kunnen niet wachten ons kleine mannetje te verwelkomen!

Hoe groot is je voorraad momenteel?

Ik heb geen voorraad, de reden daarachter is als volgt: Ik heb in mijn huisje geen ruimte om een hele voorraad aan te leggen. Daarnaast komen er iedere week weer nieuwe aanbiedingen. Ik kies er zelf voor om iedere week op mijn fietsje langs alle supermarkten te fietsen en daar alle aanbiedingen te kopen. De meeste non-food artikelen koop ik sowieso bij de action en daar zijn de prijzen vaak al vele malen lager dan de retailprijs en hoef ik geen voorraden aan te leggen.

Budgetboef in 5 stappen
Start!
Wie zijn wij?
Aanbevolen websites
Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page