top of page

Boodschappenlijst week 51

Soms zijn er weken dat er eigenlijk niet zoveel cashbacks te halen zijn of waarvan ik het niet de moeite vind om een heel blog over te schrijven, maar wat het leuke is aan een rustige week, is de week erna! Dan valt er weer wat meer te halen, hierbij dus een flinke lijst, heel veel plezier deze week weer! Vergeet niet eerst in de scoupy-app te checken welke producten er nog beschikbaar zijn!

* Hierboven zie je het shopresultaat. Dit alles heb ik bij 2 verschillende winkels kunnen halen, met 5 minuten heb ik geld terug gevraagd gezien bijna alles via de Scoupy app ging. Het blikje Dr. Pepper heeft de foto niet gehaald want die heb ik onderweg al opgedronken, hihi. Dit alles heeft €3,50 gekost.

Het zakje met pepernoten heb ik hieronder niet beschreven want die kreeg ik gratis bij de kassa van de Dekamarkt. :)

Voor dit alles ben ik eerst naar de Albert Heijn gegaan.

- Zoe & Zazu geitenkaas div smaken van €3,49 voor €1,- Vraag je cashback via deze link

- Pickwick Joy of Tea, div smaken €0,50 Vraag je cashback via deze link

- Edet ultra soft toiletpapier met lavendelgeur of Edet Family Comfort voor €1,-. Vraag je cashback via deze link

- 1 blikje Dr. Pepper, helemaal gratis! Vraag je cashback via deze link

- Dr. fris mints voor €0,50. Vraag je cashback via deze link

- Beyond Simply; Hondenvoer! Via de 'speciaal voor jou' scoupy actie (check dus eerst of deze actie ook bij jezelf in de app staat!)

Daarna ben ik nog even langs de Dekamarkt gegaan waar ik de volgende producten nog haalde;

- Sourcy water met een smaakje Vraag je cashback via deze link

- Maggie kruiden voor braadstomen €0,50. Vraag je cashback via deze link

- Purina one; kattenvoer. Klik op deze link om direct je cashback aan te vragen

Dat was hem weer voor deze week, succes met winkelen.

Laat je mij ook nog even weten of je ook zo lekker geshopt hebt? Dat kan via instagram en facebook!

Heb je tips, vragen of hulp nodig neem dan contact met mij op via dit handige contactformulier.

x

Budgetboef in 5 stappen
Start!
bottom of page