top of page

Boodschappenlijst week 45

Yeah! Deze week was er weer wat meer te halen, daar worden we blij van. Niet alleen wij, maar de katten ook! Oh is er nog een nieuwtje, trouwens. Ons Budgetboef logo is af, thanks to Rosefeuilles. Kijk haar eens mooi zijn op onze hoofdpagina!

* Hierboven zie je wat ik deze week allemaal gratis of met een hoge korting heb meegenomen. De cashback's waren snel en makkelijk terug gevraagd en kost me misschien 5 minuten van mijn tijd. Deze boodschappen hebben ons in totaal €1,- gekost.

Boodschappenlijst

Deze actie is alleen geldig bij een bepaalde winkel.

Deen:

- Kitkat bites, Yes alweer! De Gratis-bij-deen actie heeft ook de kitkat bites als item gekozen, dus we mogen wederom genieten van deze chocolade snacks.

- Perfect fit, kattenvoer. Je kunt meerdere varianten kiezen, wij kozen de Active 1+. Geld vraag je makkelijk terug via deze link Gratis-bij-deen

Verder ben ik naar de Jumbo geweest vanwege het pizzadeeg wat enkel daar te krijgen is. De andere acties maakte niet uit waar je het haalde dus heb ik dit ook allemaal bij de Jumbo gehaald.

- Tante Fanny pizzadeeg van €2,49 voor €1,- Cashback gaat via de scoupy app.

- Optimel aardbeien kwark 0.0% via Eurosparen app

- Robijn wasverzachter, volledige cashback tot een max. bedrag van €3,49 . Vraag je aankoopbedrag terug via deze link.

Dat was hem alweer voor week 45!

Laat je mij ook nog even weten of je ook zo lekker geshopt hebt? Dat kan via instagram en facebook!

Heb je tips, vragen of hulp nodig neem dan contact met mij op via dit handige contactformulier.

x

Budgetboef in 5 stappen
Start!
bottom of page