top of page

Boodschappenlijst week 44

Wat een giller he vorige week, de verkeerde Vales Burgers meenemen, haha. Gelukkig ook een mazzeltje, we eten zelf doordeweeks (bijna) altijd vega dus ze komen hier wel op! Veel is er deze week helaas niet te cashbacken. Maar dat geeft natuurlijk niet want alles wat gratis is, is mooi meegenomen.

* Hierboven zie je wat ik deze week allemaal gratis heb meegenomen. De cashback's waren snel en makkelijk terug gevraagd en kost me misschien 5 minuten tijd. Ook staat bij mij de Redband luchtige mix er nog bij, dit omdat hij vorige week uitverkocht was bij de Appie.

Boodschappenlijst

Deze actie is alleen geldig bij een bepaalde winkel.

Albert Heijn:

- Let op niet iedereen heeft deze actie! Check je mail! Bos Ice Rooibos, helemaal gratis. Deze cashback gaat via de Scoupy app.

Dekamarkt of Dirk v/d Broek:

- Sourcy sprankelend met smaak, 2 stuks per persoon voor helemaal niks! Deze cashback gaat via de Scoupy app.

Dit was het lijstje voor deze week alweer, niet erg lang dit keer maar ik heb expres geen onzin dingen gehaald. Zo zijn er nog wat acties van Merci chocolade en dezelfde sourcy sprankelend water bij de jumbo voor €0,50 maar deze winkel zit niet bij mij om de hoek dus vind ik het zonde van mij tijd om daar heen te gaan en het sourcy water heb ik al gratis bij de Deka kunnen halen.

Wel erg leuk nieuws is dat aankomende Zondag de Gratis-bij-Deen actie weer van start gaat, Jippie de PIPPIE!! Online kun je al zien wat ze weggeven, wederom kitkat bites, we worden nog eens moddervet zo! Ook een zak kattenvoer kun je gratis halen. Leuke artikelen weer!

Ik zet deze artikelen in het boodschappenlijstje van week 45! :)

Extra tip voor de budgetboeven onder ons: Kijk ook eens op de website van Jan-Linders supermarkten, hier heb je ook vaak speciale cashbacks van. Helaas zit deze winkel niet bij mij in de buurt en neem ik deze niet mee op het boodschappenlijstje. Maar dikke kans dus dat jij hem wel in de buurt hebt, dus check het zeker even!

Laat je mij ook nog even weten of je ook zo lekker geshopt hebt? Dat kan via instagram en facebook!

Heb je tips, vragen of hulp nodig neem dan contact met mij op via dit handige contactformulier.

Veel succes weer deze week!

x

Budgetboef in 5 stappen
Start!
bottom of page