top of page

Restaurant tip: Happy Italy

'Hij zit er nog niet zo lang hoor deze Happy Italy', vertelde onze mooie serveerster Bente. 'We zitten ook op veel andere locaties liet ze ons heel blij weten'. Wij waren aangenaam verrast!

Misschien hebben wij onder een steen geleefd en kent iedereen allang het begrip: Happy - Italy, maar wij dus niet.

Anyhow, wij wilden een avondje gezellig naar de bioscoop want de nieuwe Marvel film Thor: Ragnarok is uit en die moesten we natuurlijk DIRECT zien. Daar voorafgaand even een snelle hap ergens scoren, want uitgebreid kokkerellen zou het niet worden, daar was geen tijd voor.

Via Eurosparen hebben we wat punten (9, geloof ik) ingeleverd en zo konden we voor maar 6,- per persoon naar deze film.

Eigenlijk heeft Google Maps ons Happy Italy laten zien, het zat dichtbij (naast de bios) en scheen wel oke te zijn. Het proberen waard dus.

Bij binnenkomst zagen we de gigantische ruimte, een hoeveelheid mensen waar je U tegen zegt en wat ons meteen opviel was het gezellige interieur met (helaas) iets minder gezellige verlichting. Zou dit bij het concept horen dat mensen gewoon niet te lang blijven?

We werden vriendelijk aangesproken en naar een tafeltje begeleid, waarna al snel iemand ons vroeg wat we wilden drinken.

De kaart hoefde men niet te brengen, die ligt namelijk als flyers op tafel. Uiteraard deel ik hem hieronder even met jullie.

Die prijzen, is dit een grap?

Dat zijn dan slices pizza, zeker?

Hahahahahahaha (ongemakkelijk lachje) , waar zijn we beland?

Een paar van de quotes die wij over tafel slingerde. Maar na het bestellen bleek dat de prijzen er niet om liegen. Ik zal eerlijk zeggen dat het geen haute cuisine is en de verlichting en akoestiek zorgen ervoor dat je hier niet een hele avond uitgebreid gaat zitten. Maar voor een snelle hap is dit werkelijk ideaal!

Gigantische porties. Een pizza die over de rand van je bord hangt, borden pasta waar je de hele week van kunt eten. Ik geloof trouwens ook dat dit een soort van de bedoeling is want 'als' je iets overhoudt krijg je het gewoon lekker mee naar huis. Ik zou niet weten of ze dit aanbieden of dat dit standaard gebeurt want wij hadden niks over. (schaam.... ) Wel zag ik op elke andere tafel een net ingepakt tasje staan dus ik verbaas me er niet over als dit zo blijkt te zijn.

Ik nam een pizza Quattro Formaggi, Dennis had een pizza Fiama. Mijn pizza was groot, vet en prima. Er had wat meer gorgonzola op gemogen maar je snapt dat dat voor die paar euro geen reden tot klagen is. Als toetje nam ik Tiramisu (in een super-cute wekpotje) en Dennis een punt chocoladetaart met een berg slagroom en aardbeien ernaast.

VOL... BOMVOL

Ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb erg gezond gegeten te hebben, dat ligt natuurlijk ook aan ons eigen keuzes. Maar voor een snelle hap, een goeie ondergrond voor het stappen, een studentenmaaltijd voor de hele week en lekker low-budget raad ik je deze tent zeker aan! Wij komen dan ook zeker eens terug om de pasta's te proeven!

Wij waren in totaal rond de €28,- euro kwijt waaronder dus het eten zoals al uitgebreid verteld, wat biertjes en een koffie toe.

Het restaurant krijgt van ons de volgende sterren:

Prijs * * * * *

Sfeer * * *

Smaak * * *

Bediening * * * * *

Oh, de film kan ik je ook zeker aanraden!

Hebben jullie al eens gegeten bij een Happy Italy? Vertel me wat je ervan vond, laat een berichtje achter via de contact-pagina

Ken jij nog een leuke tent die we echt eens moeten bezoeken? Neem dan ook contact met ons op!

Dit was hem alweer,

Fijne avond allemaal!

Budgetboef in 5 stappen
Start!
Wie zijn wij?
Aanbevolen websites
Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page