top of page

Boodschappenlijst week 43

Zo, daar zijn we alweer met een tweede boodschappenlijst. Misschien moet ik ook even uitleggen dat de weeknummers voor jullie niet betekend dat je het deze week kopen moet. Dit is enkel wat ik deze week gehaald heb, maar vele acties zijn tot december geldig dus kun je op je gemak ook in week 44 of later halen.

* Hierboven zie je wat ik deze week gescoord heb. Zoals je ziet staat ook de Wasa Crisp Sesame & Seasalt er nu bij, want die was wel op voorraad bij de Dekamarkt. Ook heb ik nog een mooie blunder gemaakt bij de Valess burger, er staat namelijk bij dat het wel een actieverpakking ( op deze zit geen mega sticker met GELD TERUG zoals je ziet, oelewapper dat ik ben...) moet zijn, dus deze moet ik even omruilen bij de winkel voor een goeie.

Boodschappenlijst

Supermarkt XXX (maakt niet uit welke) Ik ging eerst langs de Dekamarkt ivm de Rivella die ik vorige week niet gehaald had.

- Finley drinken, een blikje drinken naar keuze voor helemaal niks! Deze cashback gaat via de Scoupy app.

- Maggie saus, keuze uit 2 soorten; pepersaus, champignonsaus en kerriesaus. €0,- via Scoupy.

- Kitkat Bites, normaal of met pindakaas, voor maar 50 cent ook via de Scoupy app.

- Optimel herfst, 100% cashback op een van de onderstaande artikelen. Deze actie gaat via Eurosparen (installeer de app voor een makkelijke cashback aanvraag). Naast het volledige aankoopbedrag bouw je ook punten op waar je leuke kortingen op bijv. bioscoopkaartjes mee kunt krijgen.

- Optimel aardbei kwark 0%, voor helemaal niks. Deze actie gaat ook via de Eurosparen app.

- Vales burger; Let op de actieverpakking en maak dus niet dezelfde fout als mij :) lekker snugger. Deze 100% cashback gaat ook via Eurosparen.

Dekamarkt;

- Rivella drinken, hier ging ik dus speciaal voor naar de Dekamarkt want deze actie was alleen daar geldig. Een literfles Rivella Pomegranate of Lemon voor €0,- via de Scoupy app.

Bleek dat de Dekamarkt niet alles van mijn hele lijstje had, dus toen ben ik alsnog even langs de Albert Heijn gegaan en nu ik toch bezig was kon ik ook de Lidl niet overslaan, toch maar even binnengestapt voor een zak broodjes voor 1 euro.

Albert Heijn:

- Redband snoepjes 3 soorten waarvan je ze alle 3 mee kunt nemen voor €0,- via de reclamefolder app

Lidl:

- Lidl Brown Bag €1,- voor 5 verse broodjes

Extra tip: Ga je lopend naar de supermarkt zet dan direct even je Etos stappenteller aan zodat je leuke aanbiedingen binnenkrijgt. Altijd handig!

En vergeet niet je bon(nen) goed te bewaren. Zonder bon, geen recht op je cashback!

Laat je mij even weten of je ook zo lekker geshopt hebt? Dat kan via instagram en facebook!

Heb je tips, vragen of hulp nodig neem dan contact met mij op via dit handige contactformulier.

Veel succes ermee!

Budgetboef in 5 stappen
Start!
bottom of page