top of page

Boodschappenlijst week 42

Zoals jullie weten ben ik nu ruim 2 maanden bezig met Scoupy en mij aan het verdiepen in alle mogelijkheden bij cashback acties en goedkoper leven. Hierbij mijn lijstje voor 20 oktober 2017. Houd er rekening mee dat wanneer je dit bericht later leest er de mogelijkheid is dat veel van de artikelen niet in de actie zijn en dus bepaalde cashbacks niet gelden.

Voor je met deze lijst naar de supermarkt sprint om alles 'gratis' op te halen lees dan eerst even het stappenplan door. Dit is best belangrijk want met de benodigde apps kun je in de winkel nog even extra check of je wel degelijk het goeie artikel in je handen hebt en/of de actie nog altijd online is.

* Resultaat van mijn bezoek aan de Albert Heijn o.b.v onderstaand boodschappenlijstje. Dit is altijd afhankelijk van de voorraad van de winkel, wat betekend dat niet alle producten die in de boodschappenlijst vermeld staan, je hier op de foto terugziet. Zo heb ik ook 2 Apro Soya meegenomen, bij de Albert Heijn kreeg je de 2e gratis. Ik ben benieuwd of ik evengoed mijn geld van de ander terugkrijg! Ook was de Wasa delicate crisp met sesam helemaal op :( Deze probeer ik morgen alsnog te scoren. Dit alles heeft mij €3,25 gekost.

 

Boodschappenlijst

Supermarkt XXX (maakt niet uit welke) Ik ging naar de Albert Heijn ivm de Sourcy met een smaakje die enkel bij de AH in deze actie is.

- Kattenvoer Gourmet, kies 1 uit de volgende smaken en hoeveelheden. Binnen 30 dagen kun je je aankoopbedrag van max. €5,20 terug verwachten op je rekening. Vraag hier je volledige aankoopbedrag terug.

- Optimel Griekse drinkyoghurt granaatappel, deze actie gaat via Eurosparen (installeer de app voor een makkelijke cashback aanvraag). Naast het volledige aankoopbedrag bouw je ook punten op waar je leuke kortingen op bijv. bioscoopkaartjes mee kunt krijgen.

- Optimel drinkyoghurt framboos, deze actie gaat via Eurosparen (installeer de app voor een makkelijke cashback aanvraag) . Naast het volledige aankoopbedrag bouw je ook punten op waar je leuke kortingen op bijv. bioscoopkaartjes mee kunt krijgen.

- Wasa Delicate Crisp Rosemary & Sea Salt, deze actie gaat via de reclamefolder app, installeer deze dus op je telefoon. Probeer voor €0,75

- Wasa Delicate Crisp Sesame & Sea Salt, deze actie gaat via de reclamefolder app, installeer deze dus op je telefoon. Probeer voor €0,75

- Alpro Fresh Drinks, alle smaken met de grote roze sticker 'Probeer gratis'. Vraag hier je aankoopbedrag voor 1 pak terug

- Heks'n Kaas original, via Scoupy.nl voor maar €1,-

- Mentos Pure Fresh (keuze uit onderstaande soorten) voor €0,50 via Scoupy.nl

- Nesquik Stick, per verpakking 10 keer chocomelk. Ook voor €0,50 via Scoupy.nl

 

Let op!!! de volgende producten kun je enkel bij een bepaalde winkel, anders geld je cashback niet.

Albert Heijn:

- Sourcy water met een fruitsmaakje (aardbei, banaan of sinasappel) voor €0,50 via Scoupy.nl

Dekamarkt of Deen:

- Rivella koolzuurvrij 1Liter in een smaak naar leuze via de Scoupy App

Extra tip: Ga je lopend naar de supermarkt zet dan direct even je Etos stappenteller aan zodat je leuke aanbiedingen binnenkrijgt. Altijd handig!

En vergeet niet je bon(nen) goed te bewaren. Zonder bon, geen recht op je cashback!

Dit was het eerste boodschappenlijst! Laat je mij even weten of je ook zo lekker geshopt hebt? Dat kan via instagram en facebook!

Ik ga mijn best doen elke week een nieuwe te uploaden en mocht ik een super actie tegenkomen, deel ik deze uiteraard ook met jullie!

Heb je tips, vragen of hulp nodig neem dan contact met mij op via dit handige contactformulier.

Veel succes ermee!

Budgetboef in 5 stappen
Start!
bottom of page